Recent twitter entries...

2. dan šole

No dons smo mel začetek ob pol štrih, tko da je zjutri bil cajt za počitek. JA PA JADE, pru sms pride ob 6:40, dobr sej ga nism slišu, ampak sm pol k me je mtka, ob osmih zbudla, in sm odpisu, ampak šele pol vidu da ni blo čist tko napisan k sm hotu :P :P
IN ker jst pač rd zjutri mal poležim, sm ležu do 9ih, s deko pokrit čez glavo, ker mi sonce nažiga direkt v obraz.
Pol pa ob 9ih rata problem, kaj počet do pol 4ih, učit se ne morm, ker se nimam kej (pa tud če bi se mel se vrjetn nebi) Tko da sm šou poslušat, musko, nobenga ni doma se lahko mal proba, kok še kej prenese "radio" in ugotovu sm da bo treba radio zamenat, al pa slabo slišm, šlo je pa nekak do hmmm tokle, slaba slikca ampak blo do maximuma, samo glede na to da nej bi blo kr mal močno vse skupi, se mi zdi čudno da je bilo zame vse tako potihem, bo treba probat še enkrat








No pol sm šou ob 12ih od doma, zato k mtka pride domov točno 14minut čez dvanajsto, in je ne maram poslušat, in sm šou na pijačko, pol pa POČAS v šolo, in teh pet ur se je vlekl pa vlekl, pa problem je k med temi urami, se da marskej razmišlat, tud kej tazga k nej nebi blo treba, in pol ratam mal :'( ampak sej bo.

In po petih urah, ob pol osmih, no profesor je bil prjazn pa ns po tem k smo ga mel tri ure, že vrh glave, spustu 3 minute prej, pa še jutr ga mamo 2 uri :(
In ko grem domov, na postajo k je 1 kilomer stran enostavno zato da se mal sprehodm,
se že stemni,tko da pozim bo sončn zahod k bom šou v šolo, pa tem k bom šou iz šole, na poti domov pa zvem da mi še tamal bratec, uzel moj mobi, sm mogu hitr vse zbrisat k sm mel gor, takoj k sm domov pršu.

Comments (8)

evo pišem komment=P
sam pozn sj veš razlog=D
uglaunem ja zanimiu si meu ti tale dan...
jst tut ful rada zutri poležavam,
sam zdj ne morm =P ....hehe tm k si napisu o
razmišlanju to se tut men velikrat nardi xD ...hehe ja sj a ni fajn po temi hodit?=P...
a titi bratec ti:D

Ja vem razlog ja,
Ma je fain sam veš kaj takrt me zebe pa strah me je :P:P ne sej ne uglavnem z eno besedo (Da bi blo fain v temi met kkšno zrvan za stiskat) :$:$:$:$

no lepo=P,
hehe ooo ja poznam to ja=P
jst tut ne rada po temi samaa hodm xD
....hehe no to je mal več kt 1. beseda ueš?=P
...jah blo bi lepo vrjamem;)

ja je mal več, sam v živo se da to vse brez besed narest, ampak sej je fain tud kdaj kej govort zravn

hehe jap to se pa 100% strinjam:D:D...
nepričakovano je najbolš:)

ja no nepričaovano, mal more bit ane, ampak mal, vsaj tok da s tapravo osebo

hehe ja sigurn d z tapravo osebo ne
z tm kr eno :)

No, pol more bit mjčkn pričakovano, ampak pr men pa niti te osebe ni :(

Objavite komentar