Recent twitter entries...

Bolezen

No ja pa je tud mene obiskala......................
.............................................bolečina v grlu.
In kaj bi se dal kej zanimivga povedat?
Da zmer k me neki začne bolet je to al petek al pa pru dan počitnc.
Tako da zdaj bo treba počivat cel vikend in pa upam da ne še naslednji teden.
No bom čajček pil, sem glih zanč kupu enga z okusom vanilije pa enga z okusom kokosa, sam kaj k je to pravi čaj to pa pomen da nebom celo noč spal.

Zdej pa nevem kaj nej še kej napišem, hmmmmmmmm, pol ponavad k nevem kaj bi delu grem tko mal če sm glih na morju ob plažo sedet, če sm pr babici kar sm dostrak grem ob rekco, če pa doma, pa nevem, hmmm, ubistu nč mal sedim na pojstli pa gledm v luft. Sam tko k ni kej za delat pa se pol razmišla je kriza k zloo hitr se pride do takih stvari k mi niso všeč. Tko da raj ne razmišlam kej preveč-

Sm pa zadnič vidu en dobr "pregovor" ki je postal moj moto

Kako nor je ta svet od mene pa zahtevajo discipino in red.




Samo res, zakaj drugi ljude zahetvajo nekaj kar sami ne delajo?
To mi ni blo nikol jasno, in vrjetno mi nikoli ne bo, sej možno da sm jst tud kdaj kej tazga "zahetvu" sam ne da bi vedu, ona pa to delajo zavedno. Jao kako pokvarjen je ta svet, razn izjem, te pač obsatjajo ampak sej jih ne da vidt, ker so bolj ali manj, skrite.
Ehja nimamo kej, tko da sta samo dve možnosti, ali še mi postanemo taki ali, pa se umaknemo, stran, k takim k jih skoraj ni več. Jst bi raj izbrov drugo, ker da bi pa probaval spremeniti ljudi k so taki pa ne gre, enostavno nas je premalo takih, bi to hoteli, ubistu sploh nevem če je še kkšn.

Comments (0)

Objavite komentar